Co moge wycisnąć jeszcze z tego kompa ?
    Zaloguj FAQ  •  Szukaj    

Obecny czas: 07 Lut 2012, 11:27

Pomysł na Biznes to tylko krok do Twojego sukcesu. Sprawdź jak łatwo zostać milionerem.

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

PostWysłany: 03 Wrz 2010, 20:55 
Lamer
Lamer

Dołączenie: 03 Wrz 2010, 20:31
Więc chciałbym prosić o rady na temat podkręcania podzespołów komputera. Troche o tym czytałem ale wole tutaj na forum komputerowym wypytać. W podkręcaniu jestem laikiem trochę poradników czytałem ale wole być pewnym. Mój komputer to:
- Procesor AMD Sempron 2800+
- Płyta Główna Nvidia K8NEO
- Karta Graficzna ATI Radeon 9600 (128mb)
- Ram 1gb (2 kości po 512mb)
Komputer nie jest młody ma ok. 6 lat ale jeszcze trochę że tak powiem ciśnie ;) Tak więc wszelkie porady oraz poradniki polecone przez was mam zamiar przeczytać i zastosować się do nich gdyż jak wiadomo w tych czasach trudno o dodatkowe wydatki w postaci komputera więc chce żeby ten mi jak najdłużej służył. Mogę dokupić jeszcze z 2gb do tego komputera i karte graficzną 256mb bo lepsza to raczej nie dla takiego staruszka ;) Więc jak napisałem wszelkie porady, poradniki i wasze opinie będą dla mnie cenne :)

Profil E-mail  
    WindowsXPSafari

PostWysłany: 03 Wrz 2010, 22:40 
Specjalista
Specjalista

Dołączenie: 08 Lip 2010, 00:49
Miejscowość: Rzeszów
Pochwały: 22
Kręcenie sobie odpuść, skoro możesz wydać na inną grafikę i więcej RAMu to i tak będzie wystarczające i przedłużysz mu starość.
A tak do kręcenia wydasz więcej na chłodzenie, a i tak powoli zaczniesz go zabijać...

WindowsVistaOpera

PostWysłany: 04 Wrz 2010, 08:03 

Dołączenie: 30 Sie 2010, 12:43
Nie podałeś kolego najważniejszego, zasilacza (moc i marka)

Z tego, co wiem Semprony się słabo kręcą, właściwie nic z niego nie wyciśniesz, podniesiesz tylko temperatury a wydajności i tak nie zyskasz, bo procesor ma skopaną architekturę.

Profil E-mail  
    WindowsXPFirefox

PostWysłany: 06 Wrz 2010, 16:36 
Nowy na forum