Najtańszy laptop 15'
    Zaloguj FAQ  •  Szukaj    

Obecny czas: 08 Lut 2012, 14:24

Pomysł na Biznes to tylko krok do Twojego sukcesu. Sprawdź jak łatwo zostać milionerem.

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

PostWysłany: 19 Sie 2010, 23:08 
Lamer
Lamer

Dołączenie: 19 Sie 2010, 22:50
Hej!
Mam do was wielką prośbę - potrzebuję laptopa, a ZUPEŁNIE nie znam się na komputerach. Komputer ma służyć do puszczania muzyki, surfowania po necie i pracy z AutoCad'em, jako, że studiuje budownictwo. W związku z tym ostatnim - minimalna wielkość ekranu to piętnaście cali. Poza tym chciałbym, żeby laptop był w miarę bezawaryjny i miał jak najdłuższą gwarancję. Czy udałoby mi się kupić nowego laptopa do 1500 pln? A jeśli nie... używany? Nie wiem zupełnie, czy opłaca się kupować przedmioty używane, jeśli chodzi o tego typu sprzęt. I jeszcze jedno pytanie, co to są laptopy poleasingowe, np proponowane przez firmę Device? Czy warto zainteresować się czymś takim? Mają tani sprzęt i dają na niego gwarancję.... Zainteresował mnie na przykład taki laptop:
http://www.device.pl/laptopy/7124,dell_ ... t2400.html
Zaznaczam, że 1500 to maksymalna granica i zdecydowanie wolałbym wydać mniej... Z góry dzięki, pozdrawiam :)

Profil E-mail  
    WindowsXPFirefox

PostWysłany: 20 Sie 2010, 08:48 
Awatar użytkownika

Dołączenie: 17 Sie 2010, 18:20
Rolf napisał(a):
Zainteresował mnie na przykład taki laptop:
http://www.device.pl/laptopy/7124,dell_ ... t2400.html

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie! :)

Profil E-mail  
    WindowsXPMSIE

PostWysłany: 20 Sie 2010, 12:21 
Specjalista
Specjalista
Awatar użytkownika

Dołączenie: 26 Lip 2010, 19:21
Miejscowość: Obecnie Bydgoszcz
Pochwały: 31
Cytuj:
jako, że studiuje budownictwo.

Ja też :)

Olej tego u góry.

Cytuj:
co to są laptopy poleasingowe,

Laptopy używane :) A czy warto? No to zależy od ceny, zwykle dają 3 miesiące gwarancji na taki sprzęt.